Thursday, January 25, 2007

Quietude

photo by: moonlover

Um dos meus refugios!

O som das ondas acalma.

Já não passo sem olhar o mar,
as gaivotas com a sua dança e musica,
o sol de inverno que até aqueçe a alma,
até os dias de chuva
são mais bonitos ;)

Labels: , , ,

5 moonlovers:

Blogger Lia said...

que lindo :)

Thursday, January 25, 2007 11:02:00 pm  
Blogger Azzrael said...

Revigora a alma e deixa-nos mais calmos, sentimo-nos com mais energia... Também eu quero viver junto ao mar! Pena eu ainda não poder comprar uma casa...
beijinhos**

Monday, January 29, 2007 9:47:00 am  
Blogger moonlover said...

Espero que venhas morar perto de mim ;)

Monday, January 29, 2007 10:27:00 am  
Blogger manolito said...

i can´t believe it moon..i love sea and i love to talk to the sea..
i enjoy we had the same thinking in the same time..
do you believe in magic moments?
to be near the sea is one of my favourits.

Sunday, April 01, 2007 10:28:00 pm  
Blogger moonlover said...

dear manolito, this post was from january, there was an error on my blog, anyway today I was near the sea and spend sometime there just me and the sound of the waves
kiss
moon

Sunday, April 01, 2007 10:43:00 pm  

Post a Comment

<< Home